Sunday 31 July 2011

salam ramadhan

Esk bermula lah ramdhan kita..macam biasa je.cuma tahun ni aku strt ramadhan dengan terawih..biasa kat utm jarang aku gi terawih. Duk jadi setan je, dah 24 tahun ni, aku nk la beramal. Sejuk hati sikit..Tahun ni gak, ramdhan aku kat rumah makcik aku..juga cam biasa. Plan untuk raya aku xde. Sebabnya aku xde duit.. duit gaji aku semua untuk yuran master..tu pn entah cukup ke tak. Aku xnak beratkan kepala, so pakai je bju mana ade. Tahun lepas punya pn elok lagi.. cuma aku tengah pikir pasal baju untuk konvo, n yuran konvo..mana nk dapat duit tu..Nasib bf aku ade bg sket..so boleh la..Ni pun xlepas2 lagi nak byr semua tu.. Adoi!!!..aku kena kutip gak semua duit yang kawn aku hutang dulu tu..ade dlm 200 lbh.blh aku byr yuran konvo..Bju tuk konvo aku xpikir lagi nak pakai ape..Tahun ni xdpt la aku bagi duit raya lagi kat sape2.. sbb aku pn papa kedana. nama je dah keje.

No comments:

Post a Comment